Zadaj pytanie on-line

Regulamin

Regulamin

 

I. Informacje o firmie


BOPSS  S.C. Bogdanowicz Sławomir i Ewa
ul. Przemysłowa 2
16-400 Suwałki
Poland
RE-200899991, NIP 844-228-16-03
 Tel:. (0 87) 567-70-66, kom:. 666-505-666
 

 Działalność gospodarcza obu Wspólników zarejestrowana została w Urzędzie Gminy Jeleniewo
w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP pod nr NIP: 844-101-02-33 Sławomir Bogdanowicz oraz  844-176-27-72 Ewa Bogdanowicz

 

II. Ochrona Danych Osobowych

  • Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu są przetwarzane przez BOPSS S.C.  z siedzibą w Suwałkach przy ul. Przemysłowa 2.
  • Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
    realizacji umowy
    jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.bopss.pl
  • Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim dla celów marketingowych.
  • Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania

III. Ceny

  • Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

IV. Zamówienia

  • Zamówienia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego (warunkiem złożenia zamówienia w naszym serwisie jest posiadanie skrzynki e-mail i aktualnego numeru telefonu)
  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego
  • Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji (telefonicznie, mailowo lub w innej formie korespondencji), na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  • W przypadku zamówień z odbiorem osobistym w siedzibie firmy w Suwałkach, Klient po złożeniu i zatwierdzeniu zamówienia zostanie poinformowany kiedy towar będzie gotowy do odbioru.
  • W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  • W przypadku nieodebrania zamówionych produktów, lub anulowania zamówienia już po wysyłce towaru BOPSS S.C. zastrzega prawo do obciążenia klienta kosztami transportu i pakowaniem towaru.
  • Zamówienia mają charakter wiązący z chwilą ich złożenia.

V. Płatności

Płatność za towar może być dokonywana w następujący sposób:

  • Przelew na konto bankowe firmy BOPSS S.C.
  • Gotówką do rąk kuriera, jeżeli towar został wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • Gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy w Suwałkach

VI. Zwrot Towarów (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych Towarów bez podawania przyczyn w terminie 14 dni liczonych od dnia odebrania przesyłki. Odstąpienie od umowy następuje według zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.).
2. W celu odstąpienia od umowy Konsument, musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie papierowej ("OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU") oraz przesłać je Sprzedającemu listem poleconym na jego adres: ul. Przemysłowa 2, 16-400 Suwałki, lub zeskanowany dokument e-mailem: reklamacje.bopss.pl@gmail.com
3. Do zachowania terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, wystarczające jest wysłanie Oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
4. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zawierać co najmniej wskazanie, że Konsument odstępuje od umowy sprzedaży Towaru, nazwę Towaru, numer dokumentu zakupu, datę zawarcia umowy sprzedaży, datę odbioru Towaru, imię i nazwisko Konsumenta, adres Konsumenta, numer rachunku bankowego Konsumenta do zwrotu , podpis Konsumenta oraz datę złożenia oświadczenia. Konsument może również skorzystać ze wzoru Oświadczenia o odstąpieniu zamieszczonego poniżej
5. Po złożeniu Oświadczenia o odstąpieniu Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie Towaru na adres Sprzedającego wskazany w 2 ust. powyżej, przed jego upływem. Nie zachowanie tego terminu uprawnia Sprzedającego do odmowy przyjęcia zwrotu Towaru.
6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, odpowiadające kosztom dostarczenia Towaru Sprzedającemu lub odesłania zwracanego Towaru przesyłką pocztową lub kurierską lub w inny sposób wybrany przez Konsumenta. Towar przesłany do Sprzedającego za pobraniem nie będzie odbierany, co będzie wiązało się z ich zwrotem do Konsumenta.
7. Towar powinien być dostarczony Sprzedającemu lub przesłany w stanie kompletnym w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem akcesoriów oraz dokumentów otrzymanych od Sprzedającego przy odbiorze Towaru. W przypadku Towaru o wyższej wartości Sprzedający zaleca ubezpieczenie przez Konsumenta przesyłki.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający przy ocenie zmniejszenia wartości Towaru bierze pod uwagę stan Towaru z chwili otrzymania przesyłki od Konsumenta.
9. W przypadku, gdy Towarem są felgi samochodowe, za sposób korzystania wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru uznaje się montaż opon na felgach, a tym bardziej ich montaż w pojeździe i dalsze użytkowanie. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego takiego sposobu użytkowania zwracanego Towaru lub jego uszkodzenia , ma on prawo zmniejszenia kwoty stanowiącej cenę Towaru podlegającą zwrotowi, o kwotę odpowiadającą utracie wartości Towaru spowodowanej wyżej wskazanym sposobem użytkowania Towaru przez Konsumenta. Pełnowartościowym Towarem, za który Konsumentowi przysługiwać będzie zwrot pełnej ceny Towaru, w przypadku felg, będą zatem tylko te felgi, na które nie były zamontowane opony.
10. Po otrzymaniu zwracanego Towaru oraz weryfikacji pod względem uszkodzeń oraz śladów użytkowania Sprzedający zwróci kwotę stanowiącą cenę Towaru w ciągu 14dni na numer rachunku bankowego Konsumenta podany w Oświadczeniu o odstąpieniu.
11.Jeżeli Konsument wybrał przy zakupie Towaru sposób dostawy za pobraniem, który jest inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego (darmowa dostawa przy Przedpłacie), kwota stanowiąca cenę Towaru podlegającą zwrotowi, nie obejmuje dodatkowych kosztów dostawy poniesionych przez Konsumenta ze względu na wybór dostawy Za pobraniem.

 

VII. Reklamacje

  • Informacje dotyczące reklamacji udzielamy drogą elektroniczną pod adresem rekalamcje.bopss.pl@gmail.com, lub telefonicznie pod nr: 510 026 342
  • Warunki przyjęcia produktu do reklamacji:
    • Klient ma obowiązek czytelnego wypełnienia formularza zwrotu/reklamacji i odesłaniu do firmy BOPSS razem ze zwracanym towarem. Formularz znajduje się  na odwrocie karty gwarancyjnej. Istniej również możliwość pobrania formularza, który  znajduje się w dolnej sekcji strony głównej serwisu www.bopss.pl w dziale Warunki Zwrotów/Reklamacji.
    • Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię faktury zakupu lub orgyinalny paragon wraz czytelnie wypełnioną kartą gwarancyjną.
    • Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków wiąże się z odmową przez BOPSS s.c. przyjęcia przesyłki.
  • Uznaną bądź nie reklamację firma BOPSS S.C. zobowiązana jest odesłać do Klienta na własny koszt.
  • Klienta ma prawo do osobistego odbioru towaru reklamowanego po wcześniejszym okazaniu oryginału dokumentu przyjęcia towaru do reklamacji.
  • Pracownik firmy BOPSS ma prawo zażądać od nabywcy oryginalny  dokument zakupu, gdy oznaczenia na kopii budzą wątpliwości autentyczności.
  • BOPSS S.C. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru do reklamacji.
  • Klient zobowiązany jest do odebrania reklamowanego towaru w przeciągu 7dni od otrzymania decyzji o nieuznanej reklamacji, po tym terminie naliczana będzie opłata za magazynowanie produktu.
VIII. Adres Zwrotny


Zwroty lub Reklamacje prosimy kierować na adres:

  

BOPSS S.C.
ul. Przemysłowa 2
16-400 Suwałki

 

IX. Wysyłka

  • Ze wzglądu na dobro towarów zakupionych przez naszych klientów przesyłki wysyłane są tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • Wysyłka towaru następuję zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych (w przypadku płatności na konto czas liczony jest od zaksięgowania należności za towar). W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się przedłużyć do 7 dni.
  • Na czas otrzymania przesyłki składa się:
    a) czas realizacji (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
    b) czas dostarczenia towaru, który uzależniony jest od wybranego sposobu przesyłki
  • W momencie wysłania paczki z naszego magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki, który można wpisać na stronie firmy przewozowej, aby sprawdzić gdzie znajduję się w tej chwili paczka.
  • Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku przesyłek za pobraniem Klient przed rozpakowaniem przesyłki i sprawdzeniem stanu towaru, zobowiązany jest do uiszczenia należności za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, braku jakiegokolwiek z elementów zakupionego towaru kurier musi sporządzić protokół szkody w dniu odbioru przesyłki przez klienta, z zaznaczeniem powstałych uszkodzeń, bądź jakich elementów brakuje. Klient musi zgłosić zaistniałą sytuację obsłudze firmy BOPSS S.C. wraz ze kopią protokołu szkody, do 48 godzin od daty otrzymania przesyłki. Otrzymywanie zgłoszeń następuje drogą mailową lub telefoniczną. Protokół nie może być sporządzony w innym dniu niż dzień doręczenia przesyłki.
  • Wszelkie roszczenia Klienta związane z uszkodzeniem towaru lub/i braków w przesyłce nie będą przyjmowane bez protokołu szkody sporządzonego przez kuriera.

X. Koszt Dostawy

  • Koszt dostawy zawarty jest w opisach produktów zamieszczonych w serwisie.

XI. Gwarancja


1. Gwarancja udzielona jest na okres 36 miesięcy na wady fabryczne w tym 12 miesięcy na powłokę lakierniczą lub inną powłokę ochronną felg , liczoną od daty zakupu.
2. W przypadku zakupu na fakturę, gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
3. Zgłoszenie reklamacyjne następuje z chwilą dostarczenia Sprzedającemu na jego adres:
ul. Przemysłowa 2, 16-400 Suwałki
, przez Kupującego reklamowanego Towaru wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu oraz czytelnie wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji znajdującego się na odwrocie karty gwarancyjnej.
4. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji (po 12 miesiącach w przypadku powłoki lakierniczej i 36 miesiącach na wady fabryczne inne niż powłoka lakiernicza); w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami BOPSS S.C. i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami BOPSS S.C. i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek uszkodzenia mechanicznego, w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia oznaczeń towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru, eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem, użycie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
5. Po otrzymaniu reklamowanego wyrobu wraz z kompletną dokumentacją, towar podlega analizie przez wykwalifikowanego pracownika.
6. BOPSS S.C. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Ujawnione wady fabryczne w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie.
7. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, BOPSS S.C. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie , następnie zwracając Klientowi towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez BOPSS S.C. kosztów. W przypadku nieuznania reklamacji za zasadną (m.in. w przypadku, gdy wskazana przez Klienta usterka nie występuje lub nie stwierdzono występowania wady) Klient zobowiązany jest do zapłaty BOPSS S.C. kosztów związanych z diagnostyką i ekspertyzą w zakresie wad towaru.
8. BOPSS S.C. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
7. BOPSS S.C. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży, jak również zapewnia iż towar jest w 100% nowy i sprawny technicznie.
9. Gwarancji nie podlegają: dekielki, naklejki, pierścienie centrujące, wentylnice, śruby lub nakrętki.
10.Felgi aluminiowe polerowane i chromowane nie są zalecane do użytkowania w sezonie zimowym ze względu na podatności na uszkodzenia w wyniku działania żrących związków chemicznych, stosowanych do odmrażania powierzchni bitumicznych.

Warunki Ogólne

1.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu z serwisu zaistniałe z   przyczyn technicznych lub innych od niego niezależnych
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu
4. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień
5. BOPSS S.C. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia dóbr Klientów oraz osób trzecich wskutek niewłaściwego użytkowania, regulacji, montażu, wypadków losowych produktów zakupionych w naszym serwisie.

 
ALFA-ROMEO AUDImark_bwmmark_chevroletmark_chryslermark_citroenmark_daciamark_daihatsumark_deawoomark_dodgemark_fiatmark_fordmark_hondamark_hyundaimark_infinitimark_jaguar
mark_jeepmark_kiamark_lanciamark_land-rovermark_lexusmark_mazdamark_mercedesmark_miniMITSUBISHINISSANOPELPEUGEOTPORSCHERENAULTROVERSAAB-CZRNY
SEATSKODASMARTSUBARU_CZARNESUZUKITOYOTAVOLVOVW
Zapraszamy do oglądania
Zapytaj o felgi

Powered by 123ContactForm | Report abuse

Zapytaj o opony

Powered by 123ContactForm | Report abuse

Zapytaj o naprawę

Powered by 123ContactForm | Report abuse